diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En långtråkig dag

Publicerad 2018-06-07 16:47:47 i Allmänt,

Kroppen behöver vila men usch så långtråkig dag det blir då. Har mest kollat tv och läst bok idag. Sprutan som jag tog igår visar den onda kroppen att den kan må ondare så jag har bara haft långtråkigt idag. Surfat runt på resesidor och ser så himlans billiga resor nu och vill gärna åka men jag känner mig så ensam. Har ingen att semestra med då min man måste jobba och min vänner (har inte så många) jobbar eller skall åka på semester med sina familjer. Jag mår säkert bättre imorgon och då skall jag se till att ej ha tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela