diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Antibiotika check

Publicerad 2018-06-15 06:53:00 i Allmänt,

1177 mess funkade . Så nu finns pencillin på recept. Jag fick aldrig svar på 1177 att detta var gjort så jag missade hela gårdagen i behandling. Synd! Det skulle jag behövt. För idag känns febern av. Inflammationen är värre. (Inte skönt kan jag lova!) Jag såg att läkaren på kirurgen skrivit ut det då jag gick in på apoteksida på Internet. Så smidigt! Allt finns och syns där. Man slipper gammalmodiga läkesmedelslistor och planerandet av uttag blir lättare ( kan ju ibland även få dessa hemsänt) Så här såg mess ut på apoteksida=

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela