diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Torsdag juli

Publicerad 2018-07-05 23:52:40 i Allmänt,

Datortomografi visade inget avvikande. Vc-läkaren hade samtalat med lungklinikläkare och de rådde honom sända mig på remiss till lung- kliniskfysiologi. Så dit skall jag visst få komma snart. Jag känner mig mycket bättre än för en vecka sedan MEN långt ifrån bra. Det gör ont att andas och prata . Det är ansträngande och jag känner mig helt färdig efter att utfört lite "kroppsarbete" eller gått . Jag blev uppringd av läkaren idag. Han berättade om remissen , jag berättade att jag tror att jag haft virus eller liknande och att jag kände mig bättre nu än förra fredagen. Han vill utesluta allergi eller dylikt pga. Det låga syreupptaget jag har vid mätning. Jag tyckte det var konstigt att jag hade ev. Allergi då inget nytt tillkommit i mitt liv FÖRRUTOM betapred. Det är den nya kortisonet jag äter. Han trodde ej detta var orsak pga. Det var en medicin man kan skriva ut till just allergi patienter. Så det är väl bara till att vänta på bättring (och åka på klin.fys) Hoppas bara jag hunnit bli frisk innan dess. Just nu ligger jag och har jävuliskt ont i beöstbenen och skulderbladen. Leukemibiverkningar JÄTTEBIG alltså. Gör så ont att ha leukemi och jag är jätteless på att vara jag. Skenbenskellettet och alla tår OCH armskellett värker också...Inte kul alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela