diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Provtagning för KML

Publicerad 2018-07-02 08:57:24 i Allmänt,

Nu sitter jag här igen och väntar. Bäst är det att slippa vara här mellan 8-11 på en måndag. Det är så mycket folk då. Men idag måste jag vara här då fasta prover till Umeå universitet måste skickas mån-torsdag före kl 10. Jag skulle ta proverna på remissen en månad före besök på Hematolog men det datumet var i förra veckan Men det går nog bra ändå. Lite dags-spill får man räkna med ;-) Jag tycker att min andning känns något bättre idag. Att gå ned från övervåningen kändes lite mindre påträngande. Hoppas det är lunginfektion jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela