diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Kallad till datortomografi

Publicerad 2018-07-02 16:21:38 i Allmänt,

Röngenpersonal ringde mitt på dagen och ville att jag skulle in direkt. Men jag undrade om jag kunde komna i morgonbitti istället då jag känner mig som samma sjukling som i torsdags. De så Åk in på Akuten om du är sämre . Jag är lika så jag ville ej åka in.... pga. Jag var vid strand några mil från sjukan tillsammans med den blå himlen, varma vindarna, picnic korgen och dottern och små grabbarna. Hon godtog att jag kände som före helg så i morgon bitti skall jag in för röntgen av mina onda lungor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela