diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Doktor samtal

Publicerad 2018-07-31 02:06:35 i Allmänt,

Efter att ringt kirurg förra veckan (måste ha pencilin) och inte blivit uppringd på 5 dagar så skrev jag på 1177 receptförnyelse på morgonen. Skrev även meddelande om att jag nu fått feber & såret luktar illa. Så en ruttnande jag ville verkligen få hjälp. Kl.13 ringde en av mina kirurgläkare mig. Hon suckade djupt då jag så att det var sjuksyster som prompt ville att läkaren skulle ringa opp( annars brukar jag få recept direkt) Hon skrev ut medicin OCH berättade att magnetröntgen påvisat en möjlig förbindelse som kanske kan strypas. Hon sa: - Jag måste konsultera Maria(min andra kirurgdoktor) hur vi ska göra då det inte ser ut att bli en lätt knixig grej, för det är nått INGET FARLIGT poängterade hon. Jag blir glad att kanske KANSKE kanske kunna få hjälp efter att gjort 3 operationer redan. Så imorgon bitti hämtar jag ut antibiotika (Eller idag blir det ju....ligger i hett sovrum med biverkning, klarvaken kl 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela