diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Beschtrew (AS) diagnos

Publicerad 2018-07-24 10:17:00 i Allmänt,

Jag går som en anka. Puppbenet värker igen och Si-lederna alltså bäckenbenet gör ont. Har troligen fallit tillbaka lite i underhålls/läkningprocess pga. Att jag fått förlänga intervallerna mellan humirasprutorna. (Får ej ta dem vid infektioner/inflammationer) Jag har även fått låsning i bröstbenen och känner mig stel i ryggen. Länge sedan den känslan funnits(ryggen alltså) Får bara hoppas att jag håller mig frisk i andra sjukdomar ett tag nu så intervallerna går tillbaks till normalt. Jag delar ytterligare en notis från illustrerad vetenskap*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela