diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Minus 20°

Publicerad 2018-01-12 08:32:32 i Allmänt,

Usch och brr...för vinter i Sundsvall Här sitter vi och kurar inomhus i lekhörnan. Jag "stal" mitt äldsta barnbarn igår så nu har jag legitimt fått leka med alla leksaker.för några dagar sedan köpte jag en bättrebegagnad liten spis
Jag är tacksam att få vara inomhus i denna hemska kyla och tycker jättesynd om min man som fryser dagligen och jäklas med att lastbilen kärvar av kylan. Det enda jag kan peppa med är thailandsresan som vi i veckan beställt. 17 dagar med värme sol och vita stränder. Snorkling, motorcykel turer och picnic med våra kära vänner. Det känns ändå långt till mars när kylan biter. Men älskade make håll ut! Du skall få värme snart...snart...
Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela