diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Jag har ett bra liv

Publicerad 2018-01-15 07:08:00 i Allmänt,

Tänk vad jag är lycklig att fått just mitt liv att leva. Jag har haft världens bästa man vid min sida i 29 år som gett mig världens duktigaste barn som i sin tur gett mig vackraste barnbarn. Jag har även fått ett bra boende . Mitt liv skulle inte alls vara lika bra om jag inte kunde leva på min makens pengar. Han är suveränt duktig i att jobba och tänka ekonomiskt så jag kan känna mig trygg att få mat på bordet mm... Så tänk vad bra jag har det! Jag har fina vänner som accepterar att jag är som jag är och orkar det jag kan. Utan vänner skulle inte livet vara lika lätt att leva. Jag är även glad att jag gillar ensamhet. Jag gillar att göra saker (eller att ej göra saker) i min takt. Får ha tystnad kring mig är något jag mår bra av ibland. Men bästa lätet jag vet är ändå skratt och barns skratt är nog bästa jag vet. Jag har det väldigt bra att kunna få äga en fin bil och att fått en hund som passar mitt leverne. Tack för att jag får leva i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela