diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Himlakul

Publicerad 2018-01-04 08:25:00 i Allmänt,

Igår var jag och dottern med pojkarna på himlabadet Sundsvall Att höra 3åring kikna av skratt i vattnets virvlar är medicin för mig. Det var varmt , skönt och roligt Det enda som man kan klaga på är trängseln i omklädningsrum Inte ens 30cm mellan nakna kroppar och att bocka sig ned för att klä på sig var inte skoj. Att få arsele sitt i annans ansikte eller att själv få snok i någon annans baklykta är inte kul. Så stressen blir att klä på sig fort och ut Efter bad , följde de små med för att leka hos mormor och morfar Vad jag älskar att få dessa människor nära mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela