diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Fortfarande känns huvudet

Publicerad 2018-01-04 20:29:47 i Allmänt,

Huvudet har ej mildrar i värk på hela dagen och nu känns det som jag är över ansträngd av all smärta. Jag har pumpat i mig bihåle nässpray för kanske den skulle lindra men inte den heller har hjälpt. Usch vad jobbigt det är med huvudvärk. Man orkar och kan inte pressa sig själv till göromål alls. Smärta i kropp kan jag genomlida och pressa mig själv att göra något ändå men denna smärta slår ut mig helt Enda skojiga idag har varit alla 10 telefonsamtal jag haft och att drömma mig bort på Internet på kommande "dröm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela