diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En dag på shopping

Publicerad 2018-01-20 08:52:00 i Allmänt,

Flera timmar på galleria och det enda jag handla var skokräm och varma skosulor Mest umgick jag med småpojkarna och vi hann äta på sibylla och ta en glasspaus. Det är härligt att bara se folk och känna sig social. Efter galleriabesök tog jag med storpojken så mamma kunde fortsätta shoppa utan en haltande mor och less 3 åring. Vi för hem och fixade våfflor med vispad grädde och sylt och medans jag tvunget måste vila onda ben kunde Liam leka bedvid mig med massa leksaker. Efter några timmar for vi på 25års kalas och smaskade i oss tårta. En rolig dag (förutom att jag kvadda sufflett på vagn) Promenad med av bensmärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela