diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Sigdoemiskopi

Publicerad 2018-02-14 20:01:32 i Allmänt,

Idag damp kallelse till undersökningen på kirurgen. Om två fredagar skall den ske och jag hoppas de tar största gummiklubban till bedövning då jag har ont t.o.m utanpå. Det är skönt att få undersökning gjord men det känns kumigt då allt sker i så snabb takt. Jag har ont och blöder till och från så nått fel är det som är trasigt. Är det inte det ena så är det det andra så kärringen som blödde näsblod. Idag har jag varit hos ny frisör. Ett allahjärtanspris på 150 kr på en klippning. Vilket bra pris! Annars kostar min klippning 550 kronor minst. Jag blev nöjd både av klippningen & priset. Tack dottern min för tipset! Å tack för gelehjärtarna och blommorna❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela