diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Packar för sol

Publicerad 2018-02-26 19:36:19 i Allmänt,

I morse startade jag upp packning inför resan till Thailand. Det skall bli underbart att ha plus trettio istället för minus femton grader . Min kropp mår så himlans mycket bättre av att vara i värme men jag har läst på att många leukemi patienter varnar för solstrålar på vår vita genomskinliga hud.
Med våra mediciner för leukemi och mina kortisontablettet för reumatismerna är det verkligen ej lämpligt att sola. Men vad tusan! Jag måste väl få njuta. Jag lovar att använda solskydd...eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela