diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

OS

Publicerad 2018-02-19 03:45:57 i Allmänt,

Jag är uppe mitt i natten då kroppen inte vill vara mindre smärtfylld och låter mig sova. Så då är det kul att curling finns att se på tv. Jag har inte följt mycket på OS 2018 jag tycker det är mindre rolig syssla att se på folk som åker skidor och skridskor. Visst har jag sett några höjdpunkter men väljer gärna bort det mot en deckare eller dokumentär. I helgen har jag endast varit hemmavid. På lördag var jag barnvakt åt Ebbe några timmar och på söndag var son, sambo och Saga här hela dagen. Antibiotikan jag äter har gett verkan på bölderna. Inte bra än men hoppas såklart att allt försvinner inom närmsta dagarna. Idag skall jag ta Humira också. Detta får man egentligen inte göra med inflammation i kroppen men det struntar jag i ! Jag MÅSTE bli bättre i is-lederna. Det är annars för jobbigt att stå gå och röra mig. Nu skall jag få se curlig tjejerna avsluta matchen. Tyvärr första förlusten på detta PÅ för dem, men det gör inget. Det är kul att se på curling ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela