diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ops. Plötsligt händer..

Publicerad 2018-02-26 07:17:00 i Allmänt,

En energi kick hos mig och vips så fick jag maken att hjälpa till med massa göråmål jag velat få gjort en längre tid. Jag själv skura innuti kylskåp och skåp och han tog ann spisen, eller fel ugnen. Jag tog hand om spisen oppepå bakom och under.
Det blev iallafall gjort och vi fick lite hjälp av några hjälpredor på slutet. Lördag natt var jag vaken Såg på curlinfinalen i OS. Guld blev resultaten. Så skoj! På lördag förmiddah kom Systerdotter för att få hjälp av mig att få toppar klippta. Jag gjorde detta med morfin-smärtmedel i kroppen. 😝🙃Usch för att vara lullig i huvudet, jag gillar att få mindre smärta men känna sig full är ingen känsla jag gillar. Att inte tänka klart är inte kul.
Håret på jäntan blev snyggt och vi hann även en fika stund med prat innan hon och hennes mor åkte hem. Jag har även tvättat kläder och filtar mm.. i helgen så idag måndag skall jag fixa i garderober och plocka fram kläder som kanske ska packas om en vecka. Jag tänkte prova igenom så jag verkligen vet att jag trivs i det som skall med till Thailand. Det är ju många månader sedan jag använt sommar tunna kläderna, men snart är det så. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela