diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Lägger mig

Publicerad 2018-02-20 20:58:00 i Allmänt,

Usch vad tråkigt det är att lägga sig tidigt. Det är ingen mening att jag ej gör så då jag ändå faller i dvala hela tiden av tröttheten jag får av leukemin. Det blir påtagligare när jag tagit dagens tablett men tröttheten finns där ändå (konstig trötthet) Ikväll har händer och fötter krampar om och om igen. Tummen lägger sig i konstig vinkel indragen i handflatan. Fötterna vill krympa ihop av kramperna likt sådana där kinesiska damfötter från förr i tiden. Det gör riktigt ont och är jätte irriterande och ser läskigt ut. Så nu går jag och lägger mig jätte tidigt. Så tråkigt att sova men vad skall jag göra....det känns som ett måste...nu kommer kramp igen från lill fingret till armbåge....aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela