diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Bagateller, nej inte alls

Publicerad 2018-02-20 12:14:00 i Allmänt,

Några dagar utan vätskedrivande och flera dagars försening att ta Humira sprutan gör så jag känner mig.... ja... som Ingela = stel, ond, fluffig/uppsvälld .Jag kallsvettande Å känner mig som en ful och smärtfylld plump. Jag har avvaktat intag av de båda pga. Inflammation och att jag ÄNDÅ får kuta till toa ofta. Jag blir så trött på mig själv. Om man ändå hade en sak som felade, vilken dröm att ha bara en diagnos eller en fot som var bruten... Förlåt till er alla som nu läser detta och har En felande sak på kroppen. Jag vill absolut inte förmindra och bagatellisera era sjukdomar och skada. Det är såköart skitjobbigt för er. Det jag menar är att jag är less. Less på mig själv och alla jäkla saker som byggs på min kropp hela tiden.... "Det räcker nu" är det jag vill skrika! Jag försöker peppa mig själv att längta till resan om ca 3 veckor. Men just nu kan jag inte ens drömma mig dit . Jag är orolig att de skall hitta nått farligt på fredag. Då skall slang med kamera föras in i min kropp för att se varför jag har så ont, blöder och känner tarmen krypa ut från min kropp. Vill inte att de säger: -ja här finns cancer - ja här finns fistlar som måste opereras akut Säger de så..då blir min drömresa inte av. Fast att vi betalat den. Då får alla åka utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela