diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Operationsmorgon

Publicerad 2018-12-07 06:31:16 i Allmänt,

Idag skall jag opereras och med den sövas igen. Jag vet vad jag kommer gå igenom och gruvar mig såklart. Efter förra operationen fick jag en jävulsk nackspärr. Jag måste komma ihåg att berätta detta när jag går in i operationsrummet. Jag fick ju ej hjälp av naprapat pga. Leukemin. Han fick ej knycka mig. Så jag led ,grät och led tills jag gick till bra thaimassage. Men som sagt: jag hoppas få slippa detta efter denna dag. Kl10 är min bokade tid. Man vet ju aldrig innan hur lång väntetid det kommer bli innan ingrepp. Inte kul att vänta och vänta med hungrig mage, fast jag är otroligt glad att äntligen bli hjälpt! Får se hur många ingrepp de räknar med efter denna. Tänk om de säger: -dränage är borta och vi behövde ej kärva ur ett hål igen och detta var sista operationen någonsin.... vilken önske tanke. Klockan är nu endast 6.30 så det blir många långa timmar innan jag skall förbereda mig med lavangemangparty.... på fastande mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela