diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Önskan om frukostbuffe

Publicerad 2018-08-17 07:04:20 i Allmänt,

Ligger kvar med mina svullna lemmar i sängen. Hade jag varit av manligtkön nu hade det blivit fel i skrift😃😃😂 Jag har alltså uppsvälld armar och ben. Det känns verkligen att vi hade långpass i förrgår med tapetsering , städning och passa 9 månaders bebis samtidigt ! Jag har alltså mer ont nu men det är det värt. Jag har fått känna mig nyttig. Det är en bra känsla. Fast nu skulle jag velat ha framdukad frukost som sedan dukade av sig själv . Att jag alltid vaknar med kurrande mage. Jag kan faktiskt drömma om frukost precis innan uppvak. Det blir nog att fixa nått själv och sedan hänka mig fram mellan soffhörna och säng idag. Känns som jag kommer få en vilodag med att själv får makt över tvserierna:-) gomorron'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela