diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Lungundersökning

Publicerad 2018-08-20 17:17:00 i Allmänt,

Idag har jag gjort SPIROMETRI på kliniskfysiologi. Jag fick remiss dit då det syntes några vita beläggningar i mina lungor(inte mycket men lite) och jag har haft ont att andas. Kanske beror på SLE-diagnos? Jag själv tror på biverkning OCH att AS gör sig sedd med att växa ihop bröstbenet . Det är ju en verklig utveckling av denna hemska diagnos AS=Beschtrew. Jag fick sitta i en glasbur med näsklämma och fick olika uppdrag i att andas i olika masker som mätte allt i en dator. Fick även någon luftrörvidgande medicin och fick göra om allt igen. Hon som utförde testerna tyckte jag var duktig att gå från jobba med andning och komma snabbt ned i vanlig andning. Hon trodde jag var dykare. Jag svarade: - nej jag är bara tyst och lyssnar och försöker göra som du vill. Jag vill vara lyhörd och duktig;-) Jag kommer få testsvaren om någon vecka. Efter sjukhusbesöket åkte jag för att storhandla mat. 2330kr. Suck!
Dyrt att äta , utföra sin hygien byta blöjor på barnbarn och låt dem få välling mm... hos oss. Men jag är så glad att vi har ekonomi att handla så här. Jag känner mig rik. Sedan har dagen bara varit i slowmotion för mig. Fixat lite med tvätten men mest bara vilat. Sovit t.o.m 2 timmar . Det gör jag bara vid hög smärta (som idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela