diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ny doktor

Publicerad 2018-04-18 16:32:07 i Allmänt,

Ett möte på rema. Med ny doktor. Jag gillade honom. En rak, kunnig läkare som tog beslut utan krusiduller. Jag lär nog fortsätta vara placerad hos honom då min vanliga läkare skall bli mamma ledig igen. Han tycker inte jag skall må så här dåligt och vi skall nu testa annan sort av kortison som är mer långverkande. Hjälper ej detta kanske vi skall spruta mina leder med kortison hellre. Jag är glad för all ny hjälp och han tyckte nog att jag hade svar om mitt läkande pga. Att jag var ovanlig. Han ansåg att jag inte skulle vänta och avvakta innan jag söker hjälp vid infektioner och inflammationer. Som när jag känt urinvägarna eller bihålerna eller som nu fistelinfektion. Jag har problem med immunförsvaret av TVÅ sjukdomar så jag skulle inte avvakta innan jag söker hjälp. Kanske därför jag mår som jag gör nu? 38° feber huvuddunk och börjat få konstigt ont i halsen. Fast febern beror nog på såret så jag hoppas antibiotika hjälper snabbt. Jag lägger mig under täcke utan kläder då kläder bränner mig. Mår inge vidare- på ren svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela