diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Skäms

Publicerad 2017-09-18 21:40:09 i Allmänt,

Varför skäms jag över att slocknat mitt på dagen i över en timme?
Jag måste ju alltid avlasta kroppen i liggande ställning några gånger per dag för att vila ordentligt.
Jag lever i sk. Intervall för att stå ut men ändå känns det som jag gör något fel. Det är konstigt!

För jag har ju aldrig haft föräldrar som skällt på mej OM jag ville ta sovmorgon eller sova till eftermiddagen om jag ville när jag var ledig.

Vi hade väl en uppfostran att det var fel att sova på dagen (då det ruckade nattsömnen) ingen vuxen frisk behöver ju sova mer än på natten. Men jag är ju inte frisk..... jag har ju t.o.m cancer men ändå skäms jag.
Så dumt! Men så känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela