diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Nattpass

Publicerad 2017-09-25 03:59:00 i Allmänt,

Inatt har jag varit klarvaken från 02 till nu kl 04 Det startade med att magen gjorde (vanligt) uppror så jag tog mig för att städa syrummet och började lägga pussel med lappar för lapptäcke-syning till lill Ebbes vagn. När min hjärna får för sig att vara så här vaken på dumma tider är det ingen idé att bli irriterad för nattsömn bortfall utan jag har lärt mig gilla läget. Har man ej dagsjobb som väntar dagen efter spelar det ju ingen roll ! Jag är glad att kroppen tillåter lite fix och pyssel . De gånger jag får dessa nattpass pga. Handikappade smärta är det mindre kul att vara vaken men då kan man ju alltid läsa, zappa runt på Internet eller slå på någon film. Det är ju inte världens kaos att man är valen på "fel tid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela