diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Kirurgsamtal

Publicerad 2017-09-13 18:46:00 i Allmänt,

Idag ringde (underbara läkaren) kirurgen Ang. Resultat av magnetröntgen. -ja du se Ingela du är ju lite speciell du. -jaha? Ja det har jag hört förrut. - vi ser inget slut på gången. Vi ser inget samröre med någon tarm så det är en blindgångare. Efter att vi skrattat ihop och hon frågat vad jag trodde var bästa operationen och jag svarade -jo Maria...jag låter dej göra vad du vill med mitt Arsele 😆 Vi pratade på och sedan så jag: -inte behöver vi ses före? Jag vill bara bli sövd som de 2 sista gångerna så det kan du väl säga till narkosläkare? -jo men jag kommer in före operationen -jo ja det förstod jag hihi. Det jag menade; Inge fler besök INNAN operationsdagen? -nejmen det behöver väl inte du Ingela du kan ju det här lika bra som mej, för inte har det väl blivit något fel på din kropp sedan sist? -nejdå, bara samma släng av leukemi och de andra diagnoserna -hihii..DU är så underbar Ingela;släng av leukemi...ja det är ju inte så mycket fel... Oj vad jag skulle vilja vara privat vän med denna härliga kvinna. Kemin mellan oss är jätteskoj. Beslut taget att vi startar operation ETT om ca 2-4 veckor och därefter ser vi hur nånga fler som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela