diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Igår på stan

Publicerad 2017-09-20 04:49:29 i Allmänt,

Igår åkte sonens sambo och jag in på stor matmarknad i Stan. Vi gick i sakta mål och kände världens olika lukter och bestämde oss för varsin maträtt att förtära i höstkylan. HON är höggravid och håller samma promenad tempo som mig så det passar ju jättebra ;-D Vi kollade runt lite och jag handlade även lite smått o gott. Vi hann även med en efterätts kaka och kaffe men denna intog vi inomhus på cafe'. Usch för höstkylan! Jag har även fått tillbaks min skadade telefon nu så då kan jag som nu (mitt i natten) blogga lite. Det som är tokigt är att ALLA mina kontakter ej sparades på rätt sätt så nu har jag fått kopiera nummer från makens mobil. Han har ju inte alla mina vännerskontakuppgifter så många saknar jag ännu! Hoppas på att de ringer /smsar mig någon dag så jag får in dem i mitt mobil-liv igen. Nu tänker jag stiga upp! Huvudet är klarvaken och min fantasi över internetsvärlden som förstrött mig i nattmörkret har sinat. En väldigt tidig frukost får det bli. Sedan efter smärtmedicin intag tror jag att symaskinen skall få roa mig. Skall sy klart en klänning till dottern och inreda vårt kommande tredje barnbarns vagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela