diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Fart på låtsas

Publicerad 2017-09-16 20:59:04 i Allmänt,

En dag med fart och fläkt & kroppen höll ihop relativt bra på Leklandet , men sedan svällde jag Svullen här och där och smärtan svällde i kraft! Sicken tur jag har min dotter som tar över kökssroll och kastar ut mig därifrån. Hon är den som ser min smärta bäst faktiskt och gör det jag behöver som mest= Slippa handla, slippa laga mat, slippa plocka undan och slippa diska och ge mig massa god mat , efterrätt och godis. Vicky du är underbar! Jag läser ganska ofta inlägg på sidor och bloggar jag följer som har vissa diagnoser som bloggarna och jag delar. De skriver då och då: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nu ligger jag inne igen för smärtlindring på sjukhus. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jag tycker det är konstigt att kunna göra så? Min smärta är så jävulskt så jag vill gråta slippa gå och stå eller röra på mig. Men ändå skulle jag inte kunna åka in på sjukan för detta? Jag har ju diagnoser från"hell" och det känns som jag då liksom bara får "gilla läget i skiten" |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Fast visst tusan skulle jag kunna tänka mig lite hård knark i blodomloppet...men näe...jag gråter och står ut och får tänka smärtlindring i de saker jag har i minnet av roliga underbara stunder jag fått uppleva...OCH dubbla tramadol och alvedon som "min drog"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela