diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Bättre natt

Publicerad 2017-09-14 07:26:25 i Allmänt,

Sömn är en bra uppfinning för att inte känna.
Men känner man för mycket då funkar inte denna uppfinning. Fast unnat hade jag ändå en djup sömn helt klubbad i intervaller. Smärta gör en människa trött så när det tar över för mycket så den stör så blir det en ond cirkel.
Jag vaknade tidigt. Huvudet känns vaken men kroppen är i dvala. Armarna känns stora tunga och otympliga (även fingrarna såklart)

Så idag tror jag att jag skall ta en "inte gö'ett skit da "

Men vem vet....kroppen kanske vaknar om några timmar, sånt kan jag ju aldrig veta förrän det sker.
Sicken tur jag är sjukpensionär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela