diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Slut oavsiktligen

Publicerad 2017-10-11 18:28:03 i Allmänt,

Jag har i två dagar nu varit utan tramadol som smärlindring. Jag hade tvättat medicinkartor i tvättmaskinen så olyckan gjorde mig utan "knarket" En vän var snäll att låna mig hennes tramadol men jag gillade det inte., det var långtidsverkande så smärtan fanns lite kvar ändå och jag blev irriterad av att ändå känna smärta. Så nu tog jag beslut att testa vara utan. Har tagit alvedon bara. Jag har mycket mer smärta i ansiktet och nacken så wipplasch smärtan känns mycket mer men den övriga är nästan samma som med tradolan intag. Jag känner även att jag avgiftas...precis som jag fick uppleva när jag skulle avsluta nikotinbehov. Jag vet ännu inte om jag kommer stå ut med smärtan men skall testa. Jag tar Humira sprutan imorgon och får se om rygg och höft smärtan lindras så jag kan fortsätta min avgiftning. Jag vet som sagt inte ännu om jag står ut. Idag var jag och tog 7 blodprover igen till Umeå-hematolog. Skall bli kul att få resultat på leukemivärdet OCH leverproverna. Jag har fått större mage och lite smärta i den så får se om det kan bero på levervärdet. Så ty sluta med tramadol (tradolan) skulle ej vara dåligt för framtidens lever.... Men den som lever får se. Efter provtagning på fastande mage skulle jag handla lite mat så jag kände mig tvungen att fika innan affären. Det blir dyrare att handla hungrig ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela