diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Resultat?

Publicerad 2017-10-25 08:11:00 i Allmänt,

Information om operationen resultat Ingen mynning fanns. De fann INGEN koppling till tarm. Färgkontrasten som inspirerades i hålan visade ingen utgång inåt kroppen. Läkaren är förbryllad och fattar ej hur detta hål har blivit och varför. Kirurgen gröpte ut ett större kötthål för att påsåvis förhoppningsvis få min kropp att läka ihop det inne från och ut. Tar ca 5-7 veckor om inga komplikationer tillstöter. Så alltså : denna operation har varken gjort till eller från för kunskap om bakomliggande problem. Hon tog massa cellprov av vävnader runt omkring inuti mig för att se att det ej är något farligt som gröper ur mig inifrån. De har iallafall konstaterat att det ej är krohns sjukdom= tack för det! Så nu skall jag avvakta och sköta om mitt sår (duscha ofta) så att det läker ihop sakta inifrån och ut. Sedan skall jag själv kontakta läkaren om några veckor då jag känner att det är dax för något nytt ingrepp EKLER FÖRHOPPNONGSVIS berätta att jag läkt ihop till frisk människa utan onödiga hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela