diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Morron nu

Publicerad 2017-10-31 06:21:53 i Allmänt,

Nu klockan 6.10 har jag hunnit få kräkreflexer av frallans hemska tarmrörelse-utsläpp & värk i kroppen Det luktar värre än Timrå fabrikerna! Duschade, sydde en sittring-kudde (tog sin tid i halvt stående syställning)åt frukost dammsugit nedervåningen, plockat ut & i diskmaskin, vikit tvättade kläder, satt på tvättmaskin, duschade igen, skurat golv och bytt sängkläder i Katarinas och mina dagbäddar (madrasser och soffa) Nu luktar det fräscht och jag lägger mig ned på soffan. Klockan åtta skall jag försöka köra bilen ned till mataffären. Less nu på att vara så liggande....men det är ju bara gilla läget....liggläge Huvudet vill göra nått...hjärnan alltså...ska planera in jobb åt dottern...skrubblek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela