diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En dag till mot läkande

Publicerad 2017-10-26 09:36:42 i Allmänt,

Så skönt att kunna sova bort smärta! Igår låg jag pall och sov lite då och då . In att har jag oxå kunnat sova relativt bra fast bäst är att kunna sova på morgonen till förmiddagen. På så sett blir inte dagen allt för lång att genomlida. Jag har ont det bränns rejält och jag har även ont inuti magen långt nere.. så hålet känns utifrån och in och tvärtom. Efter dagens 1a dusch och frukost testade jag ha kläder på mig...men näe...trycker för mycket så nu lägger jag mig med filten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela