diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Utan kortison

Publicerad 2017-11-10 04:08:56 i Allmänt,

Jag gillar ej biverkningarna på kortison. Fluffig, vattenfyllda och torr genomskinlig hud Men jag gillar hjälpen jag får: Bättre rörelse, mindre ledvätska, och mycket mindre värk. Igår tog jag ej min 5mg. Tablett utan tänkte att NU ...nu är jag bättre med Humira som verkar i kropp. Slutsatsen av försöket blev: kunde knappt gå, mycket sämre ställa mig upp från sittande, att sitta på huk var ej tal om. Så det blev en tidig nattning. Jag måste nog äta tabletter. Gäller bara att sy igen min mun samtidigt. Jag blir ju så sockersugen! Biverkningen på sig är väldigt vanlig. Tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela