diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Gillar postorder

Publicerad 2017-11-02 22:38:00 i Allmänt,

Idag hämtade jag paket igen.
Jag gillar paket. Även om jag betalar själv för innehållet.
Mitt stor arsele gör det svårt att finna byxor men nu har jag (sedan något år) funnit bästa butiken på nätet.
Bonprix
Finns så mycket bra där åt alla och underkläderna rekommenderar jag mest.
Billigt och bra precis som det ska va.
Idag kom ett par blå finbyxor hem och ett par Jeans åt Jonas som han blev en riktigt snygging i.
Det är skoj med paket.

Jag har även shoppat på galleria idag.
En scarf för 70 %rabatt , som jag skulle betalt 60kr för men kassörskan överraska mig med att jag hade 50kr check innestående =10 kr 😉
OCH
70% på en långskjorta (som matchar brallorna) för 120kr men hade även på den butiken en rabattcheck så vips blev den 50 kronor billigare.

Tänk vad kul att tjäna 😆😃😆

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela