diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Första farmormöte

Publicerad 2017-11-10 04:00:49 i Allmänt,

En äkta farmor. En sån som i Sagorna. En tant liksom går sakta, haltar,lagar mycket mat (typ köttfärslimpa, kalops, palt odyl. Också en farmor som trugar på efterrätt och hembakat fikabröd. En farmor som kan sticka, spela bingo på lokal, åker färdtjänst till bridgeklubb. En sådan farmor är....inte jag En sådan farmor har aldrig jag haft heller , en sån som är som en saga Men jag är farmor så igår fick jag möta de 2 1/2 dagars unga tös. Föräldrarna kom direkt från bb. hit då de "tiggde" lunch som muta för ett möte. Helt underbart! Jag fick mysa , snusa hålla, prata och umgås med världens finaste lill tjej, vår Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela