diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Anka

Publicerad 2017-11-09 06:31:00 i Allmänt,

Jag klev upp i ottan vankande som en anka Jag är så stel nu och känner frossande huttrande känsla= Bechtrew visar sig starkt. Efter att erbjudit mig att leverera mat till sjukhusetsgarage där nya förälder kunde möta upp mig, lagade jag till två olika maträtter till dem. Sedan åkte jag för att köpa lite småprylar till dem och picnic till mig och dottern och mina största barnbarn. Vi möttes upp vid sjö, som har övervintrade ankor och änder.De fick mumsa lite på våra medhavda mackor. Eftermiddagen var med lek bus o h mys hemma hos oss. Sedan överraskade jag maken med Paella.....nä....tjockpannkaka Det är bra att ha folk omkring sig...då gör jag så mycket mer än att vanka som en anka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela