diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Sparkat ut morfar "Doffa"

Publicerad 2017-05-30 03:08:19 i Allmänt,

Jag ligger och hör på snusande 2 1/2 åring. Han har lekt propeller i sömn så Morfar gav upp och gick och lade sig i gästrum. Jag njuter av att ligga och se på honom och höra hans lugna andetag.

Barmbarn är underbar medicin.

Att jag vaknat som så ofta av illamåendet och muskel/skellett kramperna gör ej så mycket då nattsällskapet är så underbart!

Om ca 3timmar lär det väl nli lekfull morgon så jag skall försöka sova annars gör jag som det ibland är = natt vilar.
Är man pensionär så kan man ju vila annan tid på dygnet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela