diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En rolig dag!

Publicerad 2017-07-19 23:45:02 i Allmänt,

En härlig rolig dag

Dotter o minstingen har haft en heldag idag. Shopping, lunch, biltur, fika, snabbbesök hos min bror å fruns sommarstuga och sedan avslutade vi med en vinst på bilbingo.


Jag har haft svårt att gå i mellanåt och då är det skönt att kunna stödja sig på barnvagn.
Benhinnorna är hemska och jag har haft kramper till och från hela dagen i ben- skelett  och muskler.

Fått byta chaufför i bilen flera gånger  under dagen då mitt högra knä låst sig och vaden krampar så det blivit för smärtsamt (näst intill omöjligt ) att gasa.
Men att få ha roligt utan tvunget hålla tider och passning av min hund har varit befriande.

Jag älskar min hund men sådana här dagar inser jag verkligen vad låst jag är i mitt hem bara för att hon finns.

Den sorgliga dagen då hon blivit för gammal och inte finns , så kommer jag Inte skaffa annat djur! Jag vill vara fri!

Fri som dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela