diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En helg har gått

Publicerad 2017-07-24 14:21:26 i Allmänt,

Swisch sa det och fredag blev måndag.

Vi har haft mysig helg med besökande som spelat krocket och kortspel och äben badat i jaccuzzin mellan fika lek och mat.

Maken hann även jobba lördag kväll.

Jag har den vanliga smärtan så att doppa sig i 39° lite då och då är underbart skönt.
Just nu ligger jag på soffan med muskelkramp på vaden...plopp ett blåmärke.- JAHA!? Var det skelettet som jäklades?

Det är svårt att veta vaz som är vad i smärtan ibland.

Så nu vilar jag mig i form ett tag för det gör för mycket ont att gå och stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela