diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Egen remiss anmälan

Publicerad 2017-07-25 08:10:18 i Allmänt,

Nu har jag anmält mig för operation .

Jag skulle på återbesök senare i höst som planerat men problematiken med min fistelgång har ökat så nu vill jag ha hjälp fortare. Jag ska ringa vc. nu så jag kan få pencillin (igen) för den begynnade inflammationen.

Är det inte ena  skiten...så är det det andra skiten...

Tänk att det finns människor som aldrig behöver ha vård.
Helt otroligt att sådana männislor finns!
Jag tycker jag behöver något åtgärdat hela tiden och då är det inte mån stukning eller något lättare.

Nej ska det va så ska det ju va' !

Jag har haft problem nu med dessa fistelgångar i över 2 år.
Det är ju inget man samtalar högt om precis då det är hög skämsfaktor.
Ändå är detta ett stort problem för mig .

Det gör verkligen ont att ha dessa problem.
Jag har varit förskonad med mildare problem ett tag och har t.o.m kunnat bada utan att ha haft läckage.

Men nu har jag en begynnande inflammation i sår brevid gången så innan det blir lika stor skada som förrut skall jag mota bort varet fortare.

Skit problem nära skiten är bara skit på ren svenska! Ändå har denna fistelgång ej förbindelse med någon tarm utan det är en abcess som gjort gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela