diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Andnings helg

Publicerad 2017-07-30 15:40:41 i Allmänt,

Åh vad skönt det är att bara få komma hemifrån några dagar utan att ha något måste.

Vi är väldigt lik varandra min man och jag .
-Ja det förståss han älskar sina whiskystunder och jag sitter fint o väntar och jag gillar shoppa och då står han fint och väntar, men denna helg har vi njutit av att bara vara , njuta av mat och dryck, se på människor, se på vackra hus och skärgårdsö.

Jag har känt mig så lugn och nöjd och fått druckit mångs läskande sommar drinkar i sol och skugga.

Jonas började längta hem till barnbarnen och våra ungar så han började fundera över hur "iallvärlden" han skulle klara resa bort i 2-3veckor som vi vill göra o februari/mars.

Nu sitter vi och njuter på en parkbänk i Tenge'rlunden innan vi skall bege oss mot tagstationen.

Vi har haft en riktigt härlig helg och jag är så glad att min man tjänat ihop pengar så han kunnat bjuda mig på all lyx.
Vi har haltat fram i sakta mak och suttit ofta på vår bak.
Druckit gott och ätit i vår smak.
Tack för härlig semester!helg älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela