diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Måndag

Publicerad 2017-01-30 21:20:57 i Allmänt,

Satt klockan väckning så jag ej skulle missa bihål-magnet röntgen tiden.

Det var bra att jag fick denna tid så snabbt. Att hålla igen munnen och ej få svälja var lättare sagt än gjort, då man är täppt i näsan och har hosta.

Men efter att fått hostattacker och medömkan av jätte proffsig sköterska blev det gjort på en kvart.

Jag åkte hem och har pillrat på med vardags sysslor i lagom takt. På eftermiddagen  kom älsklingarna hit så vi var ute och kröp i snön ett tag innan vi gick in och lekte och åt våffelmiddag.

En bra måndag i sakta mak men ont i min bak = limrik...bra va...hahaaa

Jag har fått öppet sår igen i fistel och får springa på toa hela tiden då den nya medicinen =magnecium gjort magen i hemskt olag.

Jag struntar i att fortsätta äta dessa tabletter! Hälsokost är inte bra för magen det vet jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela