diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Bra fredag

Publicerad 2017-01-27 21:38:01 i Allmänt,

Började min dag med frukostbuffe med väninna så mysigt.

Det behövdes verkligen efter en jobbig natt med låsningar i leder så jag fick snurra mig runt i sängen hasa mina ben utan för kanten och få hjälp av tyngdlagen så knäna kunde släppa låsning.
Det gör så himlans ont och när man t.o.m drömmer om hemsk smärta så är det tydligt att man har ont när man vaknar.

Efter frukostbuffen åkte jag hem och väntade in min andra bästa väninna. Hon hade med sig suschi och sedan badade vi jaccuzzi. 
Så himla skönt och roligt att få surra av sig!

När hon åkte så kom Liam och min dotter hit. Lite lekar sedan var vi ut och kollade då min son kom med stor lastbil och levererade vår traktor.

Vi blev sugna på ännu ett dopp så vi bada i jaccuzin  igen :-)

Vilket bra köp denna pool var!

Så en bra fredag  har jag verkligen haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela