diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Swisch...förbi

Publicerad 2017-12-26 18:00:50 i Allmänt,

Swisch ...så fort gick julhelgen förbi. Jag har haft det jätte mysigt med alla mina barn och barnbarn. Vi har umgåtts i dagar 3 och vi har fått rått om de små både som övernattade och hit farande rest-mat ätare. Jag saknade några på juldagen som fick förkylningar men jag är tacksam att de tog beslut att ej komma hit för att undvika så små bebisarna blev smittade (även jag...som är infektionskänslig)
Men som sagt: jag saknade dem! Jag har hållit ihop kroppen bra och det är mycket pga. All hjälp jag fått. Dottern och min man har gnott på mest men många andra har också hjälp till . Tack för all hjälp. Ändå så mår min kropp ont idag. Det blir alltid så pga. Att jag peppar mig själv (å spelar teater=det är jobbigt annars för folk runt en klagande) leukemi biverkningar började löpa amok igår och skelletet smärta och smäll så nu är kroppen blå fläckig. Usch vad ful jag är (fulare än vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela