diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Startat bra sämre slut

Publicerad 2017-12-12 17:07:00 i Allmänt,

Började dagen med syrum stök. Sedan fixade jag lunch och därefter hade vi julgodisbak.
Jag har fått ont i mage och rygg mer och mer under dagen och kl13 skrek jag näst intill av smärta. Dottern skjutsa in mig på VC akut och där togs urinprov och sänka. Vita blodkropparna löpte amok så jag fick pecilinkur.2tabl. 3ggr dagligen i fem dagar. Hemkommen tog jag varm dusch länge (tack svärfar för att du eldar) Sedan har jag legat under värmefilt i kramp. Hoppas innerligen värken släpper snart! Jag ska ta en kur till kl21 och sätta alarm på kl.03 Snabbt in med antibiotika och snabbt väck på skiten vill jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela