diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

HURgörni?

Publicerad 2017-12-09 21:05:00 i Allmänt,

En stor fråga som jag vill ha svar på hur gör du och hur gör ni för att stå ut med smärtan och behålla humöret?
Det är tur jag kan tanka energi av ungar å hund men det räcker inte alltid.
Jag är så jäkla trött på att vara just jag.
Jag med sjukdom och smärta.
Mitt jag förstör så mycket. Såklart förstörs det för mig men även min omgivning (mest familj) blir ju lidande då min kropp skriker: lägg av.

Jag vill mer men orkar inte och orkar jag inte så faller mitt humör. Jag blir ledsen.

Jag har tänkt på att jag lever ju.
Mitt mantra
- jag lever.
Jag vill verkligen inte dö. Inte att jag är rädd för själva död, goodbye , nu finns jag inte .
Det är jag ej rädd för , för min egen skull.
Utan det jag tänker är att jag vill verkligen inte dö för då kan jag inte hjälpa . Hjälpa min barn, make och barnbarn.
Jag vill verkligen kunna hjälpa eller rätt ord: orka hjälpa.
Kroppen min skriker av smärta och jag lider men jag vill inte ha det så. Hur gör ni? Hur gör du för att peppa och orka genomlida?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela