diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Försöker vänta på bot

Publicerad 2017-12-29 13:16:00 i Allmänt,

Jag är i väntan , väntar på att få min kropp i mindre smärta. Benet gör så jävulskt ont och höften och ländryggen. Högra sidan är värst och allt hettar. Jag försöker peppa mig själv och tänka att snart...snart blir jag frisk...snart blir jag bra Men den väntan är ju helt i onödan Jag är kronisk drabbad av leukemi Jag är kronisk drabbad av AS Jävla skit sjukdomar! - Helt sjukt ba' , som en tonåring skulle uttrycka det.
Jag har en än gång försökt finna råd och tröst genom kunskap ,men finner inte mer än det jag redan vet (och känner !) Leukemi gör ont. Kroniskt ont Så väntan är ju banne mig helt i onödan....jag få nog mer peppa mig att genomlida livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela