diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Kirurgbesök

Publicerad 2017-08-07 21:36:20 i Allmänt,

-Ja Ingela med dina alla imunaitativa sjukdommar bör vi åtgärda fisteln genom operation igen.

Men med alla dina  sjukdommar vill man ju inte operera i onödan heller
-Du är inte lätt du Ingela!
~Nej jag vet...jag är tjock.
-NEJ nej nej det va inte såå jag mena,  sa min underbara kirurgläkare.

Hihii... hon är störtskön som person och jag har sagt förrut att jag skulle gärna ha henne som privat vän , för vi klickar verkligen i humor och prat.

Det som bestämdes var att jag ska göra en ny magnetröngen och därefter operation eller mer troligt många operationer.
Det är bra att jag ska få hjälp för såhär vill jag inte längre ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela