diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Hemma igen

Publicerad 2017-08-15 05:43:22 i Allmänt,

Kl 5.37 har jag nu ätit gröt och äggröra tillsammans med Jonas , hemma.

Det fanns inget fel som behövde åtgärdas.
Jag syresatt mig bra och lungsäcken såg bra ut i ultraljud och likaså blodproverna såg bra ut.
Lite förhöjd sänka men i mitt fall är det normalt så läkaren sa att det ej va någon fara.
Kan ha varit liten propp som ej behövdes göras något åt eller en begynnande lunginflammation. 
Men jag är nöjd att det ej var något allvarligt.  Jag har ont men det lever jag vidare med.
Så nu i efterhand kan konstaterats; var det ju onödigt att åka in på akuten 😉😉
Men det tyckte ej sjuksköterskor och läkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela