diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Saknad

Publicerad 2016-09-28 08:22:55 i Allmänt,

Oj vad jag saknar Mamma. Inatt har jag drömt olika drömmar och mamma har varit med i alla. Jag är helt slur i skallen av intryck nu när jag vaknar.

I ena drömmen sprang jag runt i ett äldra stort hus och letade ett fotografi. Det var ett foto som skulle visa en hemlighet som ej fick nämnas högt. Usch vad besviken jag blev när jag ej fann det.

Intresset från Mamma var väldigt svalt hon tyckte jag var löjlig som inte talade med henne.

Efter den drömmen skulle jag ringa henne
En känsla var att jag varit egoistisk och inte tänkt på att höra av mig på jätte lång stund.

Tredje drömmen sitter jag i bilen och ska slå telefon nummret till henne OM o OM igen men numret är raderat i mobilen . Jag hade så mycket jag ville säga berätta få tröst över och bara höra att det kommer att gå bra, men på hennes sätt:
-MÄH! Va säger du!? Det måste dom väl gör snabbt!!

Åh vad jag saknar dig MAMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela